Saturday, August 18, 2007

Minggu Ini Dalam Sejarah

Minggu ni aku dah buat rekod baru dalam TJ's World Book of Tennis Records, aku main tenis 4 malam berturut2. penat abihh !!!

jadi sempena memperingati terbuatnya rekod baru ni .. aku telah meng'reward'kan diri aku sendiri ... aku beli tenis reket lagik ...

aku beli 2 reket tenis kayu, khas untuk koleksi reket arkib negara aku:-

1) 1 Donnay Borg Pro
2) 1 Donnay All Wood Bjorn Borg

aku check kat internet Bjorn Borg penah pakai dua2 reket ni

berabuk abih reket ni, ntah berapa lama la tergantung kat kedai tu agaknya ...

pasni berabuk dalam bilik aku plak la ... heheheh

3 comments:

Anonymous said...

tahniah juga buat aku, kalau aku tak ada ko tak buleh buat rekod tu TJ!!

aku dah gian nak main tennis ni!!

Anonymous said...

eh kau dah gian eh zam... dasyat gak sang TJ punye pengaruh yek...
bagus2!!

TJ said...

mmg bersejarah dan mmg berpengaruh hehehe