Monday, July 9, 2007

Wimbledon 2007


Bagi aku seorang yang baru nak serius main tenis ni, final ahad lepas mmg saspen n mmg best. Dah lama aku tak tgk wimbledon final, last kali masa blaja dulu kot, rasanya tahun 1995 last kali aku layan wimbledon final, sapa ntah finalis masa tu, yg aku ingat masa tu ada minah saleh berlari masuk dlm court .. sambil berbogel hehehe .. omputih dok england ni mmg suka buat benda2 ngarut camni hehehe

payah gak federer nak buat break point kat nadal, last set baru dapat buat. Saspen jer tgk, aku mmg la sokong federer, cam nak kalah pun yer gak. Bapak aku nak tgk citer janji diana kat tv2 pun tak dapat sebab aku dah conquer tv hehehe, tapi aku rasa the best part was that I witnessed history in the making, Fedex won 5 wimbledons in a row. Sama ngan bjorn borg. Caya la abg federer !! tahun depan menang lagi ok !!

Gambar kat bawah ni reket yg federer pakai sekarang, Wilson (K) six one 90, tambah laku la reket dia ni, ramai la yang nak beli .. termasuk la aku hehehe tak kisah la kalau tak pandai main pun n pakai reket ni .. aku yg beli, duit aku .. hehehehe tapi lambat lagi la kot aku nak beli ...

ramai org kata federer akan jadi all time best tennis player, skarang dia dah ada 11 grand slam title, sampras ada 14, umur fedex 25 tahun, ada rezeki dia, mmg dia boleh pecah rekod sampras n jadik the best tennis player ever ....

5 comments:

Unknown said...

wah...lawanya gambar reket tu... moga2 satu hari nanti ko akan memilikinya TJ.. :D

Anonymous said...

dapat smlm ur sms.. tapi dah lambat.. I dah plan nak tgk cita harry porter.. any way.. x sempat nak start session ngan coach hussin.. sibuk la.. balik pun kul 10 mlm.. maybe 2 /3 minggu lagi kot baru ada masa..

TJ said...

ai: tenkiu, aku mmg berharap dapat beli reket ni, siap ada signature roger federer lagik, tapi tu la reket ni utk org yg dah handal, aku ni masih merangkak dan tersemput hehehe tu lum kira ada duit ke tak nak beli ... hehehe

tuah: ok, bila u senang kita jumpa la

anne rafei said...

taj,

tompang promote my new bz website boleh? hehehhe

http://miraclechamps.blogspot.com/

TJ said...

anne: leh tara hal .. seminggu 35rm jer i charge .. bil nak hantar kat mana yer? TQ