Tuesday, July 3, 2007

Daniela ....

------------------
Dear Daniela,

If you are reading this .. I just want to let you know that no matter what happens, either you win or lose, I will always support you through thick n thin!!

Love,
TJ

-------------------

Petenis yang aku paling minat dah terkeluar dari Wimbledon ... Daniela Hantuchova ... berasal dari Slovakia, berumur 24 tahun, penah menang tournament 2 kali jer ... kat atas tu gambar dia berselubung ngan towel .. dulu aku post gamba dia .. ada yg komplen hehehe ni aku letak gamba selubung ... hahaha .. comel kan dia ni .... kalau pakai tudung lagi lawo .. muahahahaha

dia kalah ngan Serena William, takpe la Daniela .. nak wat camne kan ... try lain kali k ..

Daniela ni seorang petenis yang bagus .. tetapi dalam keadaan dia yg terbaik pun masih ramai lagi yang boleh kalahkan dia ... dia ni kategori petenis yg boleh main dgn baik tapi payah sgt nak jadi champion ...

baru2 ni Daniela pakai Prince O3 White .. sama ngan reket aku ... tapi skarang dia dah pakai Prince Ozone Number seven ... sama dengan Jelena Jonkovic ...

agak2 daniela baca blog aku ke? hehehehe ...

3 comments:

Unknown said...

weh TJ...mana ko belajar ringkaskan pemain tenis kepada petenis?? kelakor la bunyinya...

wah wah wah... suka ko kat dia rupa2nya...sayangnya aku rasa dia tak baca blog ko..kalau tak sure dia suka sebab ada peminat setia macam ko... ;) hahahaha

TJ said...
This comment has been removed by the author.
TJ said...

ai: petenis ni bahasa indonesia aku blaja masa aku layan web2 dorang ...

aku mmg suka kat daniela ni .. tak tau la dia suka kat aku ke tak .. hehehe kat blog dia siap ada org tulis surat cinta lagik, ntah pape la dorang ni hehehe