Tuesday, July 31, 2007

TJ pegi Wimbledon !!! part 2 (Road To Wimbledon)



aku pegi wimbledon naik tube, nak naik bas pun bole and naik keter pun bole, tapi aku naik tube la ... mana la aku nak carik keter plak kan, so aku naik district line menuju ke wimbledon



nak pegi wimbledon stadium ni kena turun kat tempat nama southfields, gamba kat atas tu gamba kat stesyen, siap ada model lagik gamba aku ni ... model tak berbayar. .. gamba minah saleh sambil membelai rambut dia yg berkaler original agaknya ... minah saleh la katakan ....



luar dari stesyen tu .. ada la signboard, arah tuju mana jalan nak pegi wimbledon stadium ni, tapi dorang tak tulis wimbledon stadium, dia panggil apa yg di tulis kat atas tu .. luar tube station southfields ... belok kiri jln terus jer ... sampai la ke All England Lawn Tennis Club & Museum a.k.a wimbledon stadium


pas dekat 15 minit berjalan kaki ... akhirnya dah nak sampai ... penat gak berjalan, saja nak berjalan walaupun leh naik bas ... sunyi jer kawasan persekitaran kat situ ...




nak masuk wimbledon stadium ni kena masuk kat Gate 3


pandangan dari depan Gate 3 ... wimbledon yg gelemer abih ...

so itulah kisahnya road to wimbledon aku ... nanti aku update gamba2 kat museum wimbledon lak ..

5 comments:

Unknown said...

wahh...bestnya...tercapai gaks laa ek impian ko melawat kawasan favorite ko... tapi..dapat tgk dari luar je ker? tak leh masuk ke dalam stadium tu ker???

TJ said...

ai: dapek masuk, nenanti aku citer, bz skit, tak sihat pun yer gak

Anonymous said...

TJ : re yr Q abt the club, yes it has an indoor court. why did you ask?

TJ said...

ma: tq, la ni mlm jer hujan, so i'm looking for indoor courts, kelab mana u main tu ek? .. kalau resonable fee leh la i pegi

Anonymous said...

Hello,
I came across yr blog while searching for tennis coach for my sons. Anak2 (14 dan 12 thn) saya ni baru je nak berjinak-jinak dgn tennis. Kami tinggal di Bangi... saya cuma nak tanya ada sesiapa yg boleh jadi tennis coach utk anak2 saya ni di Bangi? Appreciate yr reply, I can be reached at smazalan@yahoo.com.
Thanks