Thursday, April 12, 2007

Legasi

Masa bapak aku keje dulu .. dia suka pakai bushjacket .. dia tak suka pakai kemeja and tie .. panas katanya ... tapi kadang2 bapak aku akan balik masa lunch hour ... tukar baju .. pakai coat and tie .. dia kena pegi kat satu tempat ni yang kalau nak masuk kena pakai coat n tie ...

minggu lepas aku pun kena pegi tempat ni ... masa kat situ .. terasa sedih plak ... sebab .. teringat kisah dulu2 dan ... aku cam menyambung legasi bapak aku ...

agak2 ada ke yang nak menyambung legasi aku nanti ...

legasi aku sebagai ... pelatih/pemain/pembeli barangan dan peralatan ... tenis ....

5 comments:

Anonymous said...

nak ada legasi kene la lahirkan dulu tj wei.. hehe

TJ said...

uiks ... cepatnya dah ada komen ... baru jer aku upload ...dah femes ke blog aku ni .. hehehehe

Anonymous said...

perasan tul la ko tj.. kot aku tak tinggal komen ko majuk plak.. hehehe

Anonymous said...

legasi kau boleh diturunkan kat anak2 buah kau... tapi kalau turunkan kat anak sendiri lagi beshhh..

Unknown said...

insya Allah..jika diperkenankan Ilahi akan ada legasi dari Mr TJ.. jodoh dan pertemuan tu kan di tangan Tuhan... :)