Friday, June 6, 2008

French Open 2008

Dah nak sampai penghujung ... ladies final ... Dinara Safina vs Ana Ivanovic, safina lately bagus kat clay ... rasanya dia ni 1st time slam final, ivanovic 3rd time slam final, last year pun masuk final utk french open serta dalam good form gak ... kelebihan pada ivanovic la ... dan dia mmg la lagi cun dari safina ... walau apa-apa pun .. aku tak kisah la sapa menang, dua2 pun adidas sponsor ...

Men's semi final ... hmm ntah la .. aku takde mood la nak predict ... federer kata dia konfiden, nadal, djokovic pun konfiden ... monfils .. alih2 cam terer ... so ntah la ... lantak lah ...

malam tadi aku main tenis ngan Bonni and Devano ... dorang byk share tips ngan aku, devano berpengetahuan dari segi sains reket tenis. Mungkin banyak yang aku leh belajar ngan dia. Coach aku plak lately manjang sibuk ... sukma la .... itu la .. ini la ... time aku rajin dia sibok la .. pasni dia sibok olimpik kot ... hehehehe

hati aku tgh suspens .... aku telah melakukan sesuatu ... 2-3 minggu lagi tahu la keputusannya ...

No comments: