Wednesday, October 24, 2007

Mari kita berbelanja peralatan Golf

Semalam secara rasminya aku telah mula berbelanja untuk sukan golf. Aku beli topi Adidas kaler hitam, bukan la topi utk main golf pun tapi ... gasak la .... dan tadi aku telah beli apa yang dipanggil sunday bag untuk kayu golf aku yang lima batang (pinjam) ... pun berjenama adidas ... murah giler .. sebabnya .. ni tahun 70an punya barangan yang masih dijual di zaman millenium ...

aku usha2 kasut golf adidas ... dlm 200rm leh dapat .... glove taylormade (adik beradik adidas) dlm 60rm ... tapi leh dapat diskaun lagi ... tapi aku tak tanya la ... sebab aku bukan nak beli pun ... nak bajet jer ...

tapi aku ada nampak kasut golf idaman aku .... Adidas Powerband .... dekat 600rm ... apasal la murah sangat ... adehhhhh ... tapi kasut ni mahal bersebab, mcm2 teknologi ada .. adidas lak tu ... tak rugi beli ... sebab mmg bagus ... tapi kalau ada duit jer la beli ... hehehe


Adidas Powerband .. Persis kasut Angkasawan/Cosmonaut Pertama Malaysia



ps- ... apa dah jadik tenis aku ni?

3 comments:

Unknown said...

Wahh TJ dah mula nak main golf? that's cool... tapi sama-sama seimbangkan dengan tenis.. tenis is tenis...golf is golf.. tak salah kan aktif dalam dedua bidang skaligus? so, good luck in both sports... alaa..mcm aku gaks laa TJ..main bowling n table tennis.... hehehe

Anonymous said...

TJ dah main tenis.

Anonymous said...

TJ dah main golf.