Monday, October 22, 2007

Cebisan Ramadhan, Hari Raya Aidilfitri dan Busan

Cebisan Ramadhan

Ramadhan telah pergi, aku berdoa dapat bertemu banyak Ramadhan lagi, dalam bulan Ramadhan kali ini aku telah membuat keputusan untuk membatalkan rancangan aku utk beli 5 reket tenis lagi, sebabnya, selepas dicongak, duit simpanan aku belum berapa stabil, justeru itu, simpanan tabung tenis terpaksa dipindahkan ke tabung simpanan .. gitu lah ceritanya ... walau bagaimanapun ... sebagai konsolasi terhadap tindakan berani aku ini, aku hanya akan beli satu jer reket tenis .. mungkin akhir tahun ni ... aku nak beli Babolat Pure Drive Andu Roddick ... secara teknikalnya ... reket ni nampak cam seswai utk aku .... yer kot ...

Hari Raya Aidilfitri

Raya kali ni mmg la syok ... adik beradik aku sumer ada ... anak2 sedara pun sumer ada ... Alhamdulillah

Busan, Korea

Sebab selalu beraya kat Mesia ... aku amik keputusan utk beraya di Busan, Korea ... org lain beraya kat Mekah, aku bantai p Busan ... bagus kan .... Busan ni .. seperti namanya jugak ... Bosan .... barang2 sumer mahal, kedai reket tenis satu pun aku tak nampak ... byk restoren jer ... kedai adidas ada la .. tapi seperti yg dijangkakan .. mahal ... mungkin aku p salah area kot ... bukan pusat bandar ... yg paling best pun .. cuaca sejuk la ... tu jer ...

Lain-lain hal

kalau aku rajin aku upload gamba aku p london n Busan ... ohh yer .. beberapa hari sebelum rakyat Malaysia yang berugama Islam menyambut kedatangan Syawal yang mulia ... kawan opis aku dah bagi pinjam 5 batang kayu golf .... katanya cukup la kalau nak main pukul2 kat driving range ... la ni aku kena beli kasut golf n glove ... n bag utk kayu2 ni ... hmmm mana nak carik duit ni?

3 comments:

Unknown said...

aik...sejak bila plaks gemar main golf nie? ikut trend atau ada member bakar ajak lawan kat padang? apa pun, kena training bebetul dulu kat driving range gitu... hehehe...

Anonymous said...

hallo TJ..
ko cam aku juagak..mmg berminat ngan tennis..

kalau tak dapat main ada jer yg tak kena..

aku dah beli andy roddock babbolat pure drive...tapi aku dah jual..sbb tak seswai ngan mainan aku..kat kelantan offer skang reket tu..rm450.00 dah skang..

aku skang aku pakai head TiS2..

aku ada nak jual adidas golf shoes..ko jelajah kat fotopages aku..ada gambar kat sana..dan banyak lagi..

nanti turun kajang aku nak lawan tenis ngan ko boleh...by

http://beliteru2u.fotopages.com/.

Anonymous said...

silap edja...diatas

http://beliterus2u.fotopages.com/.