Sunday, April 1, 2007

Sony Ericsson Open, Key Biscayne, Miami

Final Perseorangan Wanita

Serena Williams menang lagi ... 1st set kalah 0-6 pun leh menang, dahsat tul mental dia ni, fizikal dia tak yah cakap la .. tgk la camne badan dia tu ... lawan Justine Henin yg badan sekeping ... badan sekeping pun WTP ranking No. 1 and sponsored by Adidas hehehe ada gak wakil adidas

member aku, Wira (dia ni lelaki) penah cakap "kalau aku berdiri sebelah Serena Williams ni aku rasa cam .. ehh .. aku ni lelaki ke pompuan?"

Final Perseorangan Lelaki

Guilermo Canas lwn Novak Djokovic (Adidas) ... mintak2 la Djokovic ni menang .. sebabnya dia pakai adidas ... si Canas ni dlm sebulan 2 kali dia kalahkan Fedex ... satu lagi contoh ketahanan mental yang bagus ... dia tak takut lawan Fedex walaupun ATP ranking dia ntah brapa ratus ntah .. dulu mamat Canas ni amik dadah .. so kena suspension ... ni baru masuk balik ...

final mlm ni ... aku tak dapat tgk .. aku takde Astro ... nak pegi kedai mamak pun ... bertuah la kalau ada kedai mamak yang tunjuk game tenis kat tv dorang ... kalau tunjuk pun kejap jer .. tu pun sebab dia tgh cari channel yg ada game bola ...

Komen dan oberservasi dari kedua-dua Final

sumer yang masuk final ni pakai reket wilson ...

No comments: