Thursday, April 5, 2007

Sesi Terapi

lately ... kalau aku rasa bosan2 dan tak tau apa nak buat ... aku akan pegi kedai reket utk usha2, nengok2, belek2 reket tenis .. reket squash ke .. reket badminton ke ... but most of the time reket tenis la ... ni aku kira sebagai ... sesi terapi ...

kedai yg aku selalu pegi untuk 'sesi terapi' aku ni ... kat damansara utama (ada 2 kedai), damansara jaya (1 kedai) ... bangsar (2 kedai) ... bangi (1 kedai), ampang park, yow chuan plaza, pertama kompleks, area jln TAR, midvalley, 1 utama ... selalu gak sesi terapi ni aku buat... sampai ada org kedai tu dah kenal aku ... byk soalan aku tanya dorang ... tapi satu hapah pun tak beli ... balik2 aku cakap aku tgh kumpul duit ...

pegi pertama kompleks mmg best .. sebab byk kedai leh tgk ... orang pun ramai .. .so tukang kedai tak leh prasan sgt dgn aku yg dok selalu dtg kedai dorang ... tapi tak beli apa2 ... kat mesia ni tak byk kedai yg bagi demo reket2 dorang .. yg aku tau ada 2 kedai, kat bangsar village and yow chuan plaza .. tapi nak demo mesti la ada terma dan konsdisi dia ... aku tak pernah tanya ... tapi yg aku baca ket internet .. sebaik2nya .. demo reket tu dulu .. then baru decide nak beli ke tak ...

sonok gak sesi ni ... rasa relax skit la ... buat masa ni aku minat kat Prince o3 white ... Prince o3 hybrid Shark .. but i maybe i go for prince o3 white ... due to some reasons ...

8 comments:

Unknown said...

hai mr TJ..just wonder around and found your blog from MA & Brood.. wahh..memang you minat tennis sangat ek.. sorry, tak brapa faham dengan citer u about tennis..but keep up the good blog... at least, bertambah informasi tentang satu lagi sukan yang terhangat di pasaran nie dalam hidup ai... :)

TJ said...

ai: tq for ur kind words, i mmg minat sgt tenis ni, u main tenis? sori kalau u tak faham, i pun baru blaja main tenis sebenarnya ..

Unknown said...

ai tak main tennis laa tj..ai main table tennis jek... :D

Anonymous said...

tapi kan tj... i memang suka main!!
mueheheheh

Anonymous said...

Apsal tak update blog ni? Busy sangat ker?

TJ said...

hidayatte: aku tau ko memang suka main ..... catur ... hehehe

fie:a,ah .. busy skit la plak ..

Anonymous said...

yelah ai, i ternanti-nanti post terbaru abg tj kita kat blog ni... seronok jugak baca blog abg tj ni :D

TJ said...

ehh dah ade pembaca setia ke blog aku ni ? hikhikhik