Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya Aidifitri 1429/2008

Assalamualaikum,

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidifitri 1429/2008 kepada semua pembaca tegar DiariTenis tak kira dimana jua anda berada. Semoga kita telah mendapat apa yand di cari semasa bulan Ramadhan ini, kalau belum jumpa cari lah di bulan-bulan yang lain.

Saya juga ingin memohon maaf sekiranya saya ada menulis sesuatu yang telah mengguris hati pembaca sekelian.

Saya juga ingin mengirimkan salam takziah buat keluarga Allahyarham Khairil Hisham bin Ahmad yang telah meninggal dunia pada 18 September 2008. Sesungguhnya Allahyarham telah banyak membantu saya serta banyak memberi petunjuk. Moga roh beliau dicucuri rahmat. Alfatihah.

Akhir sekali, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Wassalam

Topspin TJ

27 Ramadhan 1429

7 comments:

Anonymous said...

al-fatihah.. Salam aidilfitri Maaf Zahir Batin TJ :)

MOLY said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Bang TJ sekeluarga

Maaf Zahir dan Batin

Ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa, terguris hati, tersilap kata

Halalkan makan dan minum ...


Salam dari kami,
Lily & EA

mad redo1 said...

Biar pun dah seminggu raya, mad redo1 masih lagi ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL-FITRI...

jom turun Ganu main tenis kat Hiliran... hehehe... for sure mad redo1 akan diperkotak-katikkan to love...

anne rafei said...

selamat hari raya!

takziah jugak diucapkan...
(sapa tu eh?)

Anonymous said...

a'kum TJ.. terjumpa blog sedara ni. betul2 teringat kat best friend saya kat kl/temerloh. if i don't know any better, your blog title, "saya suka main tenis ... hari-hari saya main tenis ...", saya boleh confirm ni maybe Din punye blog!! :D saya pun suka main tenis.. Din lagi suka main tenis. macam dia lives and breathes tennis!! keep it up! idi.

TJ said...

ekin: TQ

lily and EA: TQ juga

mat redo1: selamat hari raya, saya masih beginner dlm tenis

Chemet: TQ, arwah tu ex opismate

Idi: jibauq aka aswandin tu lembik, manjang kalah ngan aku, byk kali aku bagi ace kat dia ... ko cakap la apa aku tulis ni kat dia, mesti dia kata aku tipu hehehe

Angah said...

helo,nice cool blog dude,anyway sye nak jemput anda ke blog saya ni di http://sabtu-day.blogspot.com ..erm jgn lupe linkkan blog ini yer,thank n bye