Saturday, March 1, 2008

Tenis dan Golf


aku sebenarnya tak sangka lak boleh terbeli reket baru last week .. mula2 cam was2 .. tapi bila pegi kedai tu .. tokeh tu bagi harga bagus punya .. tak bole tahan ... terus beli .. hmmm, sedap reket ni .. kurang vibrate .. dan mmg power ... sedap aku pukul ...


aku baru sekali jer main golf .. tu pun kat driving range ... hmm tak se 'kick' tenis la ... bagus gak aku tak invest apa2 lagi ... tapi kalau ada masa aku nak pegi lagi driving range ni ...


aku usha2 teniswarehouse.com ... toke tennis online yang terkemuka ... frust tul aku ... wilson pro staff 85 dah takde jual ... ni reket lama .. reket pete sampras ... (sila lihat http://diaritenis.blogspot.com/2007/08/iltizam-dan-cita-cita.html untuk keterangan lebih lanjut)


tapi ada 2 reket yg menjadi idaman aku yang masih di jual ... selain dari reket Andre Agassi .. aku cam minat plak pada reket Volkl BB 10 .. ada boris becker punya signature .. head size 100 sq.in ... length 27.6 ... panjang skit jer dari pure drive + andy roddick ...


Volkl BB 10


alih2 .. aku cam dah tak minat reket Prince Graphite Original tu ... ntah nape ntah ...

selain dari itu .... aku perlukan beg reket yg lagi besau ... beg reket la ni dah tak muat ... main tak seberapa, tapi beg dah tak muat .. cehhh ... hehehehe


3 comments:

Sya said...

Aduhai.. citer pasal tenis.. tak tau kak sya nak mengomennya.

TJ said...

sya: tak per akak .. u melawat ni pun dah kira orait ... hehehe

Law (LLB) Center said...

meh la ke diarigolf.blogspot