Saturday, May 24, 2008

Update Ringkas

Macam2 hal berlaku dalam 2 minggu ni ...

1) Justine Henin tertibe pencen ... satu entry khas akan menyusul
2) Malaysia kalah semi final thomas cup
3) Chedet keluar Umno
4) Aku ada geng baru main tenis .... Nuzul and the gang, Bonni and Khairil
5) 3 kali main tenis dgn ekin ...
6) keter aku kena langgar
7) Pulau Batu Putih dah jadi Pedra Branca
8) Aku terbeli reket Henin ...

apa lagi ek ....

besok french open start ... untuk men's singles .. tumpuan pada 3 orang ni la .. nadal, djokovic dan federer .. seperti biasa aku harap federer menang .. sekali pun jadi lah ... tapi cam payah jer,
utk women's .. selepas henin .. ntah .. aku pun tak tau saper la ... seperti biasa .. aku sokong yg cun la kan ... hantuchova, sharapova, kirilenko, ivanovic .. dan cun2 yg lain ...

3 comments:

MOLY said...

bang .. stacy menang
:D

TJ said...

i ingatkan toi !! hehehe

MOLY said...

bertuah laa kalau toi menang !
konpem ramai buat kenduri lapan hari 9 malam

hahahahah
:P