Saturday, March 15, 2008

Tak abih2 lagi ...

hmmmm bukan tak abih2 pasal hal politik yer .... tak abih2 nak beli reket .. adehhhh ..... memula tak nak beli ... pastu nak beli plak .... tokeh kedai lak takde ... tunggu punya tunggu .. tokeh tak balik2 .. katanya pegi tapau makanan ...

last2 aku fed up ... tak payah la .. lenkali sajork ... alih2 jumpa lak tokeh kat carpark ... terbeli la plak .... adehhhhh

aku beli reket Wilson T4000 ... reket besi ... reket zaman 70an .. kalau tak silap aku reket ni Jimmy Connors pernah pakai ... bukan reket yg aku beli ni la ... model ni ... aku check kat internet tadi Wilson ada keluarkan T2000 (cam terminator plak), T3000 dan T4000, saspen gak aku .. silap2 Jimmy pakai reket model lain ... tapi ada satu internet ni kata ... mamat tu pakai reket T4000 .. so kira ok la ...

ada gak aku nampak reket John Mcenroe .. Dunlop Max200G .. tapi buruk sgt la ... tak mo lah ..

reket yg aku beli ni dah berkarat skit ... reket besi la katakan .. tapi .. kawan tenis aku yg bernama Jibauq kata .. pakai autosol leh buang karat .. ntah yer ntah tidak ...

5 comments:

MOLY said...

haaaaaaa .. terbeli yer ..
hihihihihih

Sofeabatrisyia said...

'Knowing you' ....... semua tu alasan, memang ko nak beli

Pnut said...

pssstttt ini sudah april...
bukan mac lagi...
sekian harap maklum...

ehehh tak faham jugak tatau le...
mueheheheh

anne rafei said...

eh eh eh.. tak alih2 pulak...

Anonymous said...

alamak TJ! best friend saya tu setengah orang gelarkan dia 'Jibauq'! biar benar?! idi.