Monday, December 31, 2007

Ulasan dan Alasan 2007

Lagi 6 jam nak tahun baru ... masa nak sambut 2002 and 2005 ada jugak la aku kuar malam, countdown ngan kawan2 ... tahun ni tak tau lagik ...

Ulasan 1:
dah setahun aku main tenis ... reket jer tenis jer dah ada sembilan ...

Alasan 1:
aku gila beli tenis reket .. alaa bukan mahal pun .. murah sgt ... yg mahal prince 03 white jer la .. yg lain murah sgt ... murah giler ... kalau tak beli .. rasa cam nyesal plak .. so beli jer la .. nanti2 leh gantung buat perhiasan rumah ... aku tak mampu beli keter baru ... beli hdtv ... xbox ke ... so aku beli reket jer la ... heheheh

Ulasan 2:
walaupun setahun aku dah main tenis .. main still ntah apa2 ....

Alasan 2:
aku tak la kata court tenis yg aku selalu main tu kotor ke ... tak rata ke sebagai alasan aku tak pandai main lagik tapi selebihnya pasal aku kurang stamina la ... so payah nak kejar bola ... pastu lately pun dah lama tak main ... tapi kecuali court jln duta la .. court lain tu mmg kotor and tak rata...

cakap pasal lama sgt tak main tenis ni ... nizam, pacaran aku dlm tenis ni .. ntah mana hilangnya ... ehh nizam ... ko main kayu tiga ke ha? .. ko ngobrol tenis ngan sapa ha? muahahhaha

Selamat tahun baru utk pembaca aku ... hehehe

Maka dengan ini diisytiharkan segala azam tahun baru 2007 dibawa ke 2008.

Sekian, harap maklum.

7 comments:

MOLY said...

hehheehe .. azam tahun 2007 ke tahun 2008 yeh bang .. boleh la tuh .. janji ada azam ...

enjoy ur nu year ...!!
;)

TJ said...

tq lily, ehh lily ... i tgk u ni sejak berpacaran ni makin cantik n berseri la ... heheheh

Sofeabatrisyia said...

ko yang malas nak belatih tu ........

MOLY said...

bang tj .. dan dan jek kan .. kata cantik dan berseri ..

perli ek ??

agagagaga ~

;P

MOLY said...

bang .. ble nak update lagi nih ???

Nizam Zailan said...

Hahahaha TJ... lama gila aku baru baca komen kau ni.... Dah mcm2 perkara berlaku dalam hidup kita ni. Langit tak slunya cerah. Hahahah apa yg mengarot ni... sekarang ni kau main gitar je ke din... ntah bila lah agaknya nak main tenis dgn kau lagi.... selamat berpuasa din... lagi seminggu lebih nak raya ni... selamat hari raya maaf zahir batin.

p/s: ntah tiba2 teringat kat blog kau ni...

TJ said...

Hi nizam, aku baru baca reply ko